2014. augusztus 31., vasárnap

Amikor az első regény sikerült...

Amikor pontosan május negyedikén megszületett a fejemben a Talán Holnap Tudni Fogom... alapötlete, sosem gondoltam volna, hogy idáig is eljutok. Sosem gondoltam volna, hogy lesz annyi erőm is kitartásom, hogy végig tudjam csinálni.
De tegnap, 2014.08.30.-án az esti órákban, felírhattam a VÉGE feliratot a könyvem végére. Sikerült!


 Még mindg nem tudom igazán elhinni, mert ott van még bennem az, hogy na, most akkor leülünk, és tovább írjuk, amit elkezdtünk. Furcsa felfognom, hogy ezt a történetet már lezártam, a szereplőktől el kell búcsúznom. Annyi minden kavarog a fejemben, de most nem tudok többet leírni. Kemény volt számomra ez az időszak.
Ám ugyanakkor elégedett vagyok magammal, hogy durván három hónap alatt sikerült megírnom végig az első regényemet, amit most már akár első kéziratnak is tekinthetek. De mivel még a tervezés extáziásban vagyok, várom kell, amíg ,,kihűl" az írásom, és csak utána kezdem el az átdolgozást.
Addig is csinálok valami mást -most az egyszer kapóra jön az iskola, és a tanulás, amik lekötik a gondolataimat, bár ha jobban belegondolok, még sem olyan mókás ez a dolog...

Emma W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése